حمل لوازم اداری

حمل لوازم اداری

نکاتی که قبل از انتخاب یک باربری باید بدانید!

به حیث معمولی می رسد اما استرس اسباب و اثاث کشی دفتر عمل مضاعف اکثر از جابجایی لوازم خانه است. مشاجره زمانبندی در حمل بار شرکتی اهمیت زیادی داراست چون هر چه روزگار بیشتری صرف شود، رسیدگی به کارهای اداری به تعویق می افتد. در واقع از مدت ها قبل کارمندان به جهت روز اثاثیه کشی آماده می شوند و فعالیت به موقعیت نصفه تعطیل در می آید. اصلی توجه به خسارات تجاری جابجایی ادارات خوبتر هست از قبل برنامه ریزی هایی برای توده آوری وسایل اداری و حمل اسباب انجام شود.

از قبل برنامه ریزی کنید

آن‌گاه از مشاجره میزان دارایی و برنامه ریزی به جهت هزینه جابجایی اثاثیه اداری نوبت به یک جدول زمانی ظریف به جهت لوازم کشی می رسد. همگی کارهایی که اضطراری است به جهت جابجایی اسباب و اثاث اداری انجام شود را در این جدول یادداشت کنید. بعضی امور مثل بسته بندی می بایست از قبل انجام شود اما هنوز کارهای متعددی به جهت حین اثاثیه کشی و حتی بعد از آن از جابجایی نیز باقیمانده است. برای کاهش استرس بدون شک کارکنان را در جریان لوازم کشی و روز موعود قرار دهید. خوبتر است کسانی که در یک اداره فعالیت می کنند از قبل به جهت جابجایی آماده باشند. پرونده های اداری، فایل ها و لوازم شخصی کارکنان باید به وسیله خودشان بسته بندی شود. به همین ترتیب شروع به کار کمپانی در محل جدید مضاعف زودتر خواهد بود چون کارمندان به نوعی در کارها اسباب کشی دخیل هستند.

اسباب کشی لوازم اداری و بسته بندی وسایل

 به جهت برنامه ریزی یک چک لیست از کارهایی که قرار میباشد انجام دهید را تهیه کنید. در راس کلیه امور بسته بندی اثاثیه اداری قرار دارد. به جهت بسته بندی خودرو آلات اداری، پرونده ها، تجهیزات کامپیوتری و …. به تعداد متعددی کارتن لوازم کشی نیاز دارید. این کارتن ها می بایست به قدر کافی محکم و مقاوم باشند زیرا اکثر زمان ها لوازم اداری، سنگین هستند. در مورد تجهیزات کامپیوتری از بسته بندی های خود دستگاه استعمال نمایید به طور معمول همین کارتن ها در انبار کمپانی حفظ می شوند. کارتن های بسته بندی ۵ لایه هم برای حمل کامپیوترهای اداری عالی است. سپس از بسته بندی تمامی فضاهای خالی را اهمیت یونولیت مالامال کنید تا موقع حمل بار، اثاثیه آسیب نبینند. مانیتورها و لپ تاپ و …. اساسی و  شکننده هستند. پرونده های کاغذی و فولدر ها را نیز می بایست طبق اصول بسته بندی کنید. پرونده ها را فولدر بندی نمایید و هر بخش را در یک کارتن به ترتیب قرار دهید. به پیشنهاد کمپانی حمل بار، مطلقا روی کارتن ها از برچسب نمادایندکسر