کسب و کارها به جهت ترقی باید روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که بایستی در این راستا انجام بدهید این میباشد که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می نمایید به جهت به دست آوردن و فعالیت شما منطقی هست و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغت ها نا آشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 مورد زیاد با را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب وب سایت خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان جذاب خواهد بود و یکسری قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت می بایست از حیث ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز می بایست طرز کار اهمیت سایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را گزینش نمایید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست انتخاب کنید که چه طرحی به جهت وبسایت خویش در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وبسایت و هم برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اهمیت است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را هم در نظر می گیرد.
به همین دلیل می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را درک کنند و همینطور در مرتبه بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ربط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان همت برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای پیروزی در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند لازم است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و عمل خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه جور کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری با میزان مرغوب بودن خوب به جهت همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید کل کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند دیتاها کافی در مورد کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید حساس ارسال نظر برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خود را حساس اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای تارنما شما این است که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب سایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان نمونه چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خویش و تارنما او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و دلایل برد او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خود به کارگیری کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا دو جمله می تواند مضاعف قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، حساس ثبت داده ها حیاتی در تارنما خود، در عمل خویش کار کشته و قدرتمند باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بدین ترتیب باید کاغذ منحصر به فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اساسی آن کمپانی چقدر دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ اطلاعات تماس در وبسایت خود قرار بدهید و کل داده ها مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را برای کسب و کار خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط اصلی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت کسب و فعالیت ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خویش را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، بنابراین اصلی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ شوید دارای ربط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند این امکان را دارند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اصلی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمه ها اختصاری بی فایده است و وب سایت سوای راهکار مشخص بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی برای صفحه ها متفاوت سایت خود استعمال می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا این که دارای ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان به جهت اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مضمون‌ میباشد که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به کاغذ گزینه عشق و علاقه خود در هر صفحه از وب سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را بازدید کنید و …
شما می بایست اهداف خود را در وبسایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از وب سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور تمام امکانات و دیتاها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال اکثر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آنان عضو گردید و کسب و عمل خویش را در وبسایت خود بسط بدهید تا کسب و کار خویش را بسط دهید. همین نیز در سئوی شما بسیار موثر است. کار در کانال های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر