سرسیلندر کامل دوگانه سوز اورتک برای انواع خودروهای پژو 405، سمند و پژو پارس تک سوز و دوگانه سوز مناسب است. به طور مثال قیمت یک چراغ جلو کامل سمند حداکثر ۵۰۰ هزار ریال و همان چراغ برای خودرو تویوتا کرولا حدود ۵ میلیون ریال خواهد شد. در حالت بار کامل حداکثر قدرت را تامین مینماید و باعث روشن شدن موتور سیکلت در هر درجه حرارتی میشود. در موتورهای دو زمانه چنانچه روغن به باک ریخته نشود، عمر موتور بسیار کوتاه خواهد شد و کارکرد خود را سریع از دست خواهد داد. البته به نظر می رسد سایپا و «مگا موتور» برنامه هایی برای بهینه سازی این موتور و تغییراتی در منیفولد و سوپاپ ها را دارند که امیدواریم هر چه سریع تر عملی سرسیلندر کامل شود. 4. در صورت باز کردن رادیاتور محوطه عمل وسیع تر می شود. گیرپاژ کردن اصطلاحی که در مکانیکیها و تعمیرگاهها زیاد شنیده میشود، به معنی قفل کردن موتور است.

سرسیلندر به انگلیسی از آنجایی که این همکاری در فضایی متحرک انجام میگیرد، دما به مقدار زیادی افزایش مییابد. همانطور که میدانید پیشرانه موتور سیکلت شامل قطعات متعددی است که با همدیگر به صورت تنگاتنگ همکاری میکنند؛ تا موتور روشن شود و حرکت کند. بالاترین توان و گشتاور این پیشرانه به ترتیب برابر با 105 اسب بخار و 85 نیوتن متر بود که به کمک یک گیربکس 5 سرعته، شتابی در حدود 11.9 ثانیه به آن می داد و می توانست این موتورسیکلت سنگین وزن را به بیشترین سرعت 218 کیلومتر در ساعت برساند. کاربراتور وسیلهای است در سیستمهای کاربراتوری و سوخت رسانی که وظیفه دارد سوخت مورد نیاز موتور را به نحوی آماده کند که موتور در هر شرایطی به بهترین نحو ممکن کار سرسیلندر ویو کند. ما در این مقاله به بیان دلایل کلی که باعث میشوند هر نوع موتور سیکلتی روشن نشود خواهیم پرداخت. لذا برنامه ریزی برای ممنوعیت ورود این محصول از استان های دیگر به منطقه برای استفاده بهینه از سرمایه گذاری های انجام شده ، ضروری است. زمانی که پیستون به بالاترین نقطه ممکن رسید، مرحله جرقه انجام شده و چرخه مجدداً تکرار میشود. در واقع گاهی اوقات ممکن است ولتاژ کم باطری موجب سخت استارت خوردن سرسیلندر دوو سیلو موتور سیکلت شود.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن موتور سیکلت میتواند مربوط به کمبود ولتاژ باتری باشد. یکی دیگر از دلایل روشن نشدن موتور سیکلت عدم تنظیم کاربراتور است. زمانی که موتور سیکلت در یکی از زمینههای فوق مشکل داشته باشد؛ نشان دهنده این است که کاربراتور مشکل دارد و یا این که به خوبی تنظیم نشده است. لازم به ذکر است در موتورهای دو زمانه، روغن آنها باید همراه سوخت بنزین و به طور همزمان به داخل باک ریخته شود. همزمان قسمتی از پیستون مانند سوپاپ عمل کرده و موجب باز و بسته شدن راه گاههای ورودی و خروجی سرسیلندر ریو قیمت میشود. در این نوع از موتورها میل سوپاپ ها به شکل جفتی در بالای سیلندرها قرار دارند. اینها عواملی هستند که باعث شده پاترول را در اکثر تیمهای آفرودی و مسابقات این رشته در کشور ببینیم. توصیه میشود که حتی اگر در فصل تابستان و گرما این کار را نمیکنید، در زمستان و سرما حتماً قبل از استارت زدن کلاچ را بگیرید. از طرفی گرمایی که ناشی از احتراق و در تماس بودن قطعات است، به نوبه خود باعث افزایش دما میشود. اگر افزایش دما، به درستی دفع نشود؛ مشکلاتی را برای موتور به وجود میآورند.

یک کاربراتور زمانی که مشکلی نداشته باشد و نیز به خوبی تنظیم شده باشد، باید در زمانی بسیار کوتاه هوا و سوخت را به طور صحیح با هم مخلوط کند؛ تا موتور بتواند در هر شرایطی کار کند. در مواردی که در مخزن رادیاتور میزان خاصی از روغن مشاهده گردد دلیل می تواند سوختن واشر سر سیلندر پژو باشد. واشر سر سیلندر ، واشر درب سوپاپ ، واشر ته فنر سوپاپ ، واشر سر فنر سوپاپ ، واشر مربعی میل انگشتی (میل فلوتی) ، واشر منیفول هوا ، واشر منیفول دود ، واشر دریچه گاز ، واشر پمپ آب بزرگ و کوچک . سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه اتفاق نمی افتد بلکه اول آب رادیاتور داغ می شود و حرارت افزایش پیدا می کند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز تازه صدمه دیدن واشر شروع می شود. به طور مثال اگر در هنگام تاپ اسپید زدن بعد از چند لحظه موتور سیکلت گاز نخورد و خاموش شود و دوباره بعد از چند سرسیلندر فرانتک دقیقه روشن شود. از آنجا که آلومینیوم بسیار سبک است ، اغلب در ساخت انواع ماشین آلات و همچنین اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

سرسیلندر رومانیاگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرسیلندر 150 لطفا به بازدید از وب سایت ما.