[ad_1]
انقلاب زمستانی اینجاست، طولانی ترین شب سال را با خود به ارمغان می آورد ، که زمان خوبی برای جستجوی سر و دیدن شگفتی جهان است.
چتربازان ردبول آسمان شب را جشن گرفتند و چراغهای مرموز شهر مارتا در تگزاس، در یک پرش حماسی اخیر با چتر نجات توسط نیروی هوایی ردبول ، امی بامبلبی و هم تیمی هایش ، برای تأکید – به معنای واقعی کلمه (با استفاده از مواد شیمیایی) – بر اهمیت نجوم و آسمان تاریک در یک منطقه روستایی در تگزاس. تو می توانی این فیلم را در YouTube Red Bull ببینیدکه شامل عکسی از داستین اسنایپس است.
Chmelecki 44 ساله برای یک سقوط چهار دقیقه ای با دیگر چتربازان به ارتفاع 15000 فوت (4.5 کیلومتر) پرید و آسمان را با مواد تکنیکی محکم و محکم در چکمه های خود روشن کرد.
https://www.youtube.com/watch؟v=aZUi20s8w3A
آسمان مارتا ، شهری در ارتفاع 5000 متری (1500 متری) از سطح دریا ، تقریباً 2.5 ساعت جنوب شرقی ال پاسو ، چنان تاریک بود که چالش اضافی را برای چترباز باتجربه به وجود آورد. Chmelecki به Space.com گفت: فقط یک ماشین با چراغ های جلو زمین را روشن می کند تا فیلم و عکس های با وضوح بالا که Red Bull برای مسابقه پرش از آب در ماه نوامبر ایجاد کرده را از بین نبرد.
کاپیتان نیروی هوایی ردبول ، جان دیور ، تیم Chmelecki را در پرش های شبانه چالش انگیز هدایت کرد. هملچکی گفت که هر یک از اعضای تیم بیش از 20،000 تجربه پرش دارد. بامبلبی ، که 26 سال است با چتر نجات کار می کند ، افزود: “این آسانتر از آن بود که فکر می کردم.” “اما واقعاً ترسناک است و جای خطای زیادی وجود ندارد. شما و تیم باید تجربه زیادی داشته باشید.”
این فیلم به موقع برای انقلاب زمستانی در روز دوشنبه (21 دسامبر) هنگامی که منتشر شد ، برای عموم منتشر شد مشتری و زحل در آسمان نسبت به 400 سال گذشته به یکدیگر نزدیکتر خواهند بود.
نیروی هوایی ردبول به خاطر جهش های چالش برانگیز در نجوم شناخته شده است ، به عنوان یک پرش از مارس 2019 برای نشان دادن ابرماه در آسمان. پرش ماه نوامبر در مارتا برجسته منطقه است تلاش برای تبدیل شدن به یک ذخیره در انجمن بین المللی آسمان تاریک (IDA) ، به دنبال تعهدات جامعه برای کاهش روشنایی و صنعت نفت و گاز در نزدیکی برای کاهش چراغ های شبانه.
مکانهای محافظت شده در آسمان تاریک مزیت تحقیقات نجومی است که برای مشاهدات به حداقل نور مصنوعی بستگی دارد. در این حالت ، مارتا فقط 20 دقیقه با رصدخانه مک دونالد در فورت دیویس ، تگزاس فاصله دارد. این رصدخانه درگیر تحقیقات نجومی حرفه ای از دانشگاه تگزاس در آستین است و میزبان یک مرکز بازدیدکنندگان است.
مدیر نامزدی IDA ، بتیمایا فوت ، در مورد پرش ردبول ، که فوت گفت ، احتمالاً جوان تر را جذب می کند و می تواند مخاطب نوجوان است “یکی از بزرگترین مشکلات آگاهی از آسمان شب است و طرفداری این است که مردم نمی دانند آسمان تاریک چیست.”
IDA قبل از ایجاد برنامه های اضافی برای جذب جوانان ، پاسخ مبارزاتی Red Bull را ارزیابی می کند آسمان تاریک را حفظ کنیدفوت گفت ، اما او گفت که در حال حاضر علاقه عمومی بیشتری برای همه گروه های سنی به دلیل همه گیری وجود دارد.
وی گفت ، تورهای نجومی کوچک امکان ایجاد مسافت اجتماعی ایمن در خارج از منزل را هنگام تماشای آسمان فراهم می کنند و گردشگران نجوم از شهرهای کوچک مانند مارتا سود می برند زیرا این افراد مجبورند یک شب بمانند – اضافه کردن یک شام پرسود و هزینه اتاق هتل به یک هزینه معمولی بازدید
نیروی هوایی ردبول از این دره عظیم به نفع خود برای گرفتن تصاویر خیره کننده ویدئویی و عکس استفاده کرد. داستین اسنایپس عکاس Red Bull در آن طرف دره بود و همزمان با چندین دوربین کار می کرد و جریانهای نور چتر نجات را در آسمان ثبت می کرد.
“ما دو دوربین در رایانه نصب کردیم که نماهای زنده را نشان می داد تا بتوانیم نتیجه بهتری از آن ببینیم. [the shot] فوراً نگاه خواهد کرد ، “اسنایپس در مصاحبه ای با Red Bull که در اختیار رسانه ها قرار گرفت گفت (اسنایپز قبل از موعد مقرر برای مصاحبه در Space.com در دسترس نبود.)
“در آن زمان شش نفر دیگر داشتیم [cameras] … عکسبرداری با زاویه دید گسترده ، چیزی که می توانیم ستاره ها و وضوح بیشتری را نشان دهیم. ” آنها همچنین به یکدیگر متصل شدند تا همزمان از یک دکمه کار کنند. در حین انجام این کار ، من به دوربین دیگری نگاه کردم و هر 25 ثانیه شلیک واقعی آرایه را انجام می دادم. سپس ، هنگام عکاسی ، اسکریپتی را ایجاد کردیم که دو دوربین در سمت چپ با زاویه و فوکوس کمی متفاوت را می گیرد. “
Chmelecki ضمن همگام سازی با سایر پرشگران برای ایجاد نمایش نور ، گفت که دیدن یک چراغ از سایر چتربازان تجربه عجیبی است. به گفته وی ، معمولاً چراغ های شهری در زیر وجود دارد که به جهنده های ردبول کمک می کند تا برای فرود ایمن تلاش کنند.
وی افزود: “پرش به تاریکی یک احساس واقعاً سورئال است ؛ یکی از حواس شما تقریباً گرفته شده است.” “شما در قلمرو دیگری کار می کنید. این احساس دیگری است.”
مانند یک فضانورد یا خلبان آزمایشی ، جهنده های ردبول قبل از شروع پرواز ، آموزش های عمیق و بحث های زیادی درباره ایمنی دارند. یک لایه محافظتی اضافی برای همه گیری مداوم COVID-19 اضافه شده است ، هر جهنده درست قبل از ترک هواپیما ماسک بر روی دهان خود دارد. طبق روشهای جدید چتربازی که توسط این صنعت تاسیس شده است ، هر جهنده ای ماسک را در کلاه ایمنی خود فرو برد تا از پرتاب شدن آن به هوا جلوگیری کند.
چملکی از چتربازان جوانی که می خواهند ردپای او را دنبال کنند ، خواست تا با به دست آوردن پرش ها و گواهینامه ها برای کسب تجربه آنچه در توان دارند انجام دهند. چتربازی یک ورزش گران قیمت است و گاهی اوقات بامبلبی قبل از اینکه به طور تمام وقت در ردبول بپیوندد ، سه وظیفه را برای حمایت از سرگرمی خود انجام می داد. این روزها یک کار شگفت انگیز عالی برای یک جوان چترباز تونل باد است ، گزینه ای که در دهه 1990 برای Chmelecki در دسترس نبود – اما شغلی که وی گفت اگر مجبور شود کار را دوباره شروع کند این شغل را بر عهده خواهد گرفت.
چملکی درباره راه رسیدن به یک چترباز حرفه ای گفت: “آنچه ما انجام می دهیم کسب تجربه است.” “من به آرامی شروع کردم. من تمام پولم را با چتربازی صرف کردم ، و بعد از آن وقتی که حالم خوب بود اسپانسر گرفتم. علاوه بر این ، مردم از من خواستند که آنها را آموزش دهم. در پایان ، این فقط از آنجا رشد کرد.”
الیزابت هاول را در توییترhowellspace دنبال کنید. ما را دنبال کنید در توییتر @ Spacedotcom و در فیس بوک.
[ad_2]
منبع: khabar-mojo.ir