آنالیز سئو پیشرفته
سئو سایت : بررسی آنلاین و رایگان آپسئو
پس از ورود به حساب کاربری گوگل آنالیتیکس، در منوی سمت راست این پلتفرم روی تب Acquisition کلیک کنید و از منوی پایین افتادنی All Traffic گزینه Channels را انتخاب کنید. با این کار گوگل آنالیتیکس فهرستی از منابع مختلف ترافیک وبسایت در اختیار شما قرار میدهد. سئو به هر راه و روش کلاه سفید و یا همراه با روش های غیر منطقی و غیر قابل قبول از سمت گوگل گفته می شود که فرد سئوکار با تکیه به تجربه ، سواد برنامه نویسی ، شناخت برند سازی و بررسی بازار برای بهینه سازی و ارتقا رتبه سایت ها در موتور های جستجو مخصوصا گوگل به کار می گیرد. سئو تکنیکال یا سئو فنی (Technical SEO) به مجموعه اقداماتی گفته میشود که برای بهبود عملکرد فنی یک وبسایت انجام میشود تا موتورهای جستجو بتوانند آن را بهتر درک و ایندکس کنند. هدف سئو تکنیکال این است که سایت شما برای موتورهای جستجو قابل دسترس، خوانا و قابل فهم باشد. همان طور که می دانید لازمه پیشرفت کنترل نمودن بخش هایی از وبسایت است که در حال صعود هستند.
برای مثال اگر صفحهای را بهصورت تصادفی با استفاده از فایل robots.txt مسدود کردهاید یا به آن «تگ نو ایندکس» (Noindex Tag) افزودهاید، با این ابزار متوجه میشوید. بنابراین حتما بررسی کنید که صفحاتی بهصورت اتفاقی در این بین قرار نگرفته باشند. برای پیدا کردن محتوای تکراری میتوانید از ابزارهایی مانند Copyscape «+» یا افزونه Duplicate Content Checker مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. قابلیت ریسپانسیو یا طراحی سایت واکنشگر ، تاکید گوگل برای سرعت سریع بارگزاری سایت و ساخت قابلیت شتاب دهنده AMP توسط گوگل و حالا امکان هوش مصنوعی ؛ این ها همه با برنامه ریزی بلند مدت توسط گوگل حکایت از یک زندگی به سبک گوگل دارند. اما گاهی اوقات کنترل اوضاع از دست دو طرف خارج و دستخوش تغییرات کلان می شود ، با نزدیک شدن به سال جدید میلادی 2024، گوگل قصد دارد یک تغییر بزرگ را در سئو 2024 و نحوه جستجو وارد کند و آن تغییر شاید روال سنتی جستجو را دچار تغییر جدی کند.
علاوه بر تحقیقات پیرامون کلمات کلیدی، این ابزار به تحقیق در خصوص PPC های سفارشی، SEO وب سایت های رقیب و ایجاد لیست ها و دامنه های سفارشی کمک می کند. اگر وب سایت دیگری برای یک عبارت جستجوی خاص از شما پیشی گرفته است، باید از تجزیه و تحلیل رقبای سئو برای کشف نقاط قوت آن استفاده کنید و سپس از آنها تقلید کنید. تجربه کاربری یکی از ارکان اصلی موفقیت وبسایت است و نهال برندینگ با طراحی رابطهای کاربری جذاب و کارآمد، این تجربه را برای بازدیدکنندگان شما بهبود میبخشد. تجربه کاربری (UX) به احساس و رضایتی که کاربران هنگام استفاده از یک سایت یا اپلیکیشن دارند اشاره میکند. این ابزار که توسط وبسایت Hubspot ساخته شده است، کمک می کند تا شما بتوانید وبسایت خودتان را از جنبه های مختلف سئو همچون، آنالیز کلی سایت از دیدگاه سئو، میزان عملکرد، بهینه بودن قالب وبسایت برای موبایل و گوشی های هوشمند، میزان امنیت وبسایت بررسی کنید.
بخش URL Inspection به شما اجازه میدهد تا وضعیت هر صفحه از سایت خود را به طور جداگانه بررسی کنید. با وارد کردن آدرس یک صفحه، میتوانید ببینید آیا آن صفحه در گوگل ایندکس شده است یا خیر، آیا مشکلات خزش یا ایندکس دارد و آیا برای موبایل بهینه شده است یا خیر. برای مثال، اگر صفحهای از سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد، میتوانید با استفاده از این ابزار درخواست ایندکس آن را به گوگل ارسال کنید. همچنین، باید بهطور مداوم وبسایت خود را بررسی و بهروزرسانی کنید تا از تغییرات الگوریتمهای موتورهای جستجو عقب نمانید. احتمالا پس از مطالعه مطالب بالا و شناخت سایت های آنالیز سئو به این نتیجه رسیده اید که خدمات چند سایت معرفی شده تقریبا شبیه به یکدیگر است اما این به شما بستگی دارد که می خواهید چه میزان بودجه را صرف بررسی سئو سایت خود بکنید.
همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). اگر چه به نظر نمیرسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد، اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایهایترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده و اولیهی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. برای بررسی این جریمهها کافیست در سرچ کنسول گوگل به «گزارش امنیت و اقدامات دستی» (Security and Manual Actions) بروید و از بخش Manual Actions وضع موجود را بررسی کنید.
اکنون زمان آن رسیده است که بررسی وب سایت خود را شروع کنید و آن مشکلات فنی، داخلی یا خارجی را حل کنید که میتواند بر رتبهبندی شما تأثیر منفی بگذارد. برای نظارت بر سایت و رقابت با رقبای خود به کمک نیاز دارید؟ کافی است که با کارشناسان و متخصصان تیم دیجیتال مارگتینگ شراگیم تماس بگیرید. اما نسخه رایگان گوگل آنالیتیکس میتواند به شما در مدیریت سئوی وبسایتتان کمک کند. با انجام این کار، تمام دادههای سئوی وبسایت شما در مرکز قرار میگیرند و جمعآوری میشوند و میتوانید از بررسیهایی برای شناسایی زمینههای بهبود با کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید که میخواهید وبسایت و صفحات وبتان برای آنها رتبهبندی شوند. اگر از شما بپرسند مهمترین بخش در آنالیز سئو سایت چیست میتوانید از بررسی عملکرد سئو داخلی وبسایت نام ببرید.
در ادامه نحوه اتصال حساب اینستاگرام و استفاده از ابزارهای سنجاب را بررسی خواهیم کرد. در واقع، سنجاب مثل یک دستیار هوشمند عمل میکند که نهتنها بهترین پیجهای اینستاگرامی برای تبلیغات را شناسایی میکند، بلکه با تحلیل رقبا و ارائه پیشنهادات کاربردی، مسیر شما را برای موفقیت در تبلیغات هموارتر میسازد. این الگوریتمها چه هستند، هر کدام چه اثری روی رتبهی گوگل میگذارد و چطور میتوانیم از آخرین آپدیت های گوگل باخبر شویم، موضوعاتی است که میخواهیم در این مطلب از بخش آموزش سئو بلاگ پارسپک در مورد آن توضیح دهیم. اما سئو کلاه سیاه، میکوشد با شناسایی نقطه ضعفها و محدودیتهای الگوریتمهای سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، میکوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند.
الگوریتمهای گوگل به قواعد و قانونهایی گفته میشود که گوگل برای امتیازدهی به وبسایتها از آنها استفاده میکند. اما منظور از آپدیت گوگل که در برخی موارد به اشتباه بهجای الگوریتم مورداستفاده قرار میگیرد، بهروزرسانیهای هستهی گوگل است. در جدول زیر، خلاصه اطلاعات مربوط به تمام الگوریتم های گوگل ارائه شدهاست تا بتوانید با دید عمیقتری از آنها در بهینه کردن موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) سایت خود استفاده کنید. بهجای صرف زمان برای آزمونوخطا، ابزارهای سئو گزارشهای دقیق و قابلاعتمادی را ارائه میدهند که فرآیند بهینهسازی را سریعتر و کارآمدتر میکنند. مغز وردپرس یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس می باشد.تیم ما سعی دارد صفر تا صد آموزش طراحی سایت تا به درآمد رسیدن را به شما آموزش دهد.
با استفاده از آن میتوانید کلمات کلیدی ارزشمند را تحلیل کرده و برای بهینهسازی سایت اقدامات مؤثری انجام دهید. اگر هنوز سایت خود را ثبت نکردهاید، ثبت سایت در سرچ کنسول گامی ضروری برای مدیریت بهتر سئوی سایت شما خواهد بود. تحلیل و بررسی سئو سایت اهمیت بالایی در شناسایی نقاط ضعف و قوت اصول سئو دارد اما شاید کمک به جمعآوری دادههای ارزشمند و معتبر در مورد عملکرد وبسایت را در صفحه نتایج بتوان بهعنوان مهمترین کاربرد و اهمیت دانست. هر استراتژی انجام سئو برای انجام موفقیتآمیز باید مبتنی بر داده باشد و بتوان نتایج حاصل از آن را در بازههای زمانی مختلف مقایسه کرد. با استفادههای از ابزارهای آنالیز سئو میتوانید بررسی جامعی از وبسایت رقیبان داشته باشید و از طریق این بررسی، اطلاعاتی در مورد رتبهبندی کلمههای کلیدی، بکلینکها، تاکتیکهای سئو و حتی نقاط قوت و ضعف آنها کسب کنید. همچنین با پیدا کردن محبوبترین انواع محتوا و بکلینکهایی که دریافت کرده، میتوانید استراتژی تولید محتوا را در وبسایت آنها تحلیل کنید.
اگر در زمینه سئو سایت خود به کمک نیاز دارید، میتوانید با آژانس نیمفاصله تماس بگیرید. تیم نیمفاصله ما با چندین سال سابقه و تجربه در این زمینه، آماده ارائه خدمات مشاوره و اجرای استراتژیهای سئو برای وبسایت شماست. هر یک از این ابزارها، قابلیتها و ویژگیهای منحصر به فردی دارند که میتوانند به شما در بهبود سئو سایت و افزایش رتبه و ترافیک آن کمک کنند. در بخش Enhancements میتوانید اطلاعاتی در مورد rich results مانند Breadcrumb، FAQ و … به دست آورید. این بخش به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که سایت شما از این ویژگیها به درستی استفاده میکند و در نتایج جستجو به شکل جذابتری نمایش داده میشود. برای مثال، میتوانید بررسی کنید که آیا FAQ های شما به درستی در نتایج جستجو نمایش داده میشوند یا خیر.
به عنوان مثال، اگر میخواهید بدانید که برای کدام کلمات کلیدی در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارید، میتوانید از Serpstat استفاده کنید. بررسی سئو سایت به دلیل زیاد بودن موارد تکنیکال مهم است، زیرا ممکن است ساده ترین موارد در حجم بالای اطلاعات دیده نشود و دقیقا همان مورد باعث شکست در رتبه گیری وب سایت شما شود. همه سایت ها باید چگونگی نمایش سایت درگوگل، نحوه رفتار کاربران هنگام دیدن و یا وارد شدن به سایت را بررسی کنند. یکی از مهم ترین این ابزارها که در این صفحه در دسترس شما قرار دارد ابزار بررسی سئوی سایت رایگان آپسئو است. برای جستجوی کلمات کلیدی مناسب، شما به یک ابزار آنالیز سئو بسیار کامل و گرانقیمت نیازی ندارید.
این الگوریتم که در سال ۲۰۰۴ معرفی شده است، به محدودیتهای اولیهای اشاره دارد که روی وب سایتهای تازه تأسیس اعمال میشود.زمانی که یک وب سایت تازه راهاندازی میشود، ممکن است در همان ابتدا محتوای باکیفیت و کاملی تولید کند و حتی بهینهسازی مناسبی هم انجام دهد. اما گوگل بر اساس الگوریتم سندباکس ممکن است تصمیم بگیرد تا محتواهای آن را بهصورت موقت در رتبههای بالایی نشان ندهد. این فرایند به گوگل کمک میکند تا کیفیت و اصالت وب سایت را به مرور زمان ارزیابی کند. این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ و با هدف بهبود نتایج جستجو از طریق شناسایی وب سایتهای معتبر و مرتبط در یک حوزهی خاص بود. Hilltop به جای بررسی تمامی وبسایتها، بر صفحات تخصصی (Expert Pages) تمرکز میکند. این صفحات معمولاً توسط منابع معتبر ایجاد شدهاند و به سایتهای مرتبط با موضوع خود لینک میدهند.این الگوریتم به دنبال شناسایی سایتهایی است که بهعنوان مرجع در یک موضوع خاص شناخته میشوند و لینکهای خروجی آنها نشاندهنده ارتباط و کیفیت سایتهای دیگر است.
MOZ PRO نام سایتی است که به صورت آنلاین و با پرداخت بهای آن به صورت ماهانه اقدام به بررسی رتبه مطالب سایت شما در نتایج گوگل کرده و از همین طریق می توانید رتبه مطالب سایت خود را بهبود ببخشید. این ابزار بسیار مفید است زیرا میتوانید با کمک آن لینک های شکسته را شناسایی و بلافاصله آنها را اصلاح کنید. Check My Links برای توسعه دهندگان، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ابزار ایده آلی است. این ابزار وبسایت شما را با کمک معیارهای مختلفی که برای گوگل اهمیت دارد سنجش می کند. کافیه خودتان به آدرس seotools.g-ads.org مراجعه کرده و از ابزارهای رایگانی که در اختیار ما قرار داده استفاده کنید.
این ابزار همچنین می تواند اطلاعاتی را در خصوص وب سایت های رقیب در اختیار شما قرار دهد تا به کمک آن، استراتژی های سئو و بازاریابی خود را بهبود ببخشید. سئولایزر در واقع مجموعه ای از ابزار رایگان، شامل ربات خزنده سایت، تحلیل گر ترافیک و سئو است و به شما کمک می کند تا نحوه عملکرد وب سایت خود را در موتور جستجوی گوگل، بررسی کنید. این ابزار اطلاعاتی را که ربات های خزنده در فایل های گزارش سرور شما قرار می دهند، بیرون می کشد و همچنین وب سایت شما را برای شناسایی و خلق SEO KIP ها، جستجو می کند. این ابزار همچنین می تواند خطاهای دستوری، کد های ارجاع و سرعت عملکرد وب سایت را شناسایی و تحلیل کند. متخصصان سئو همواره از بهترین ابزار سئو سایت استفاده میکنند تا پیشرفت سایت مورد نظرشان را زیر نظر بگیرند. این بررسی از جنبههای مختلفی استفاده میکند تا به کمک استراتژیهای مناسب از رقبا جلو بزنید.
به این موارد کنترل سئو سایت گفته می شود که در ادامه اطلاعات کامل تری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. از ساختار فنی و محتوای سایت گرفته تا لینکسازی و تجربه کاربری، همه این عوامل نقش مهمی در رتبهبندی سایت شما دارند. با استفاده از ابزارهای مناسب و تحلیل دادههای موجود، میتوانید مشکلات سئو را شناسایی کرده و با بهبود آنها، ترافیک و رتبه سایت خود را افزایش دهید. با کمک این ابزار، شما می توانید عملکرد وب سایت خود را بر اساس دستورات و توصیه های سئو روز دنیا، بسنجید. برای استفاده از این ابزار، کافی است آدرس URL وب سایت خود را به این آنالیزور بدهید تا گزارش کاملی را به همراه توصیه هایی برای بهینه سازی شرایط وب سایت خود، دریافت کنید. با کمک این ابزار علاوه بر بررسی دقیق سئوی وب سایت، شما می توانید به بیش از 1000 ممیزی فرعی برای صفحه ها، گزارش ایمیل ها، هشدارها و نظارت بر کلمات کلیدی نیز دسترسی داشته باشید.
آنالیز سایت از نظر سئو به شما کمک میکند تا بخشهای مهم سایت را بهینه کرده و کاربران را به مشتری تبدیل کنید. آنالیز کردن دقیق یک سایت، نقاط بهبود استراتژی را به شما نشان خواهد داد.در واقع با داده هایی که دریافت می کنید، می توانید محتوا و تکنیکال سایت را بهبود دهید و در نتایج جستجو، رتبه بهتری بگیرید. با معرفی سنجاب بهعنوان جامعترین ابزار فارسی برای تحلیل پیج اینستاگرام، شما میتوانید تبلیغات خود را هوشمندانهتر اجرا کنید. این ابزار با امکاناتی مانند تحلیل دقیق پیجهای اینستاگرام، گزارش اینفلوئنسریرصد فعالیت رقبا، پیشنهاد بهترین اینفلوئنسرها برای تبلیغات شما را در مسیر موفقیت همراهی میکند. بهزودی، کاربران سنجاب میتوانند علاوهبر مشاهده دادههای آماری صفحات، به اطلاعاتی مانند قیمت پستها و استوریهای تبلیغاتی نیز دسترسی داشته باشند.
وجود این الگوریتم یعنی برای رتبه گرفتن در گوگل باید وبسایت را برای سیگنالهای تجربه کاربری بهینهسازی کنید. در این گزارش مشابه با گوگل سرچ کنسول میتوانید وبسایتهای ایجادکننده بکلینک و پیوند یکتای آنها را مشاهده کنید. بخش بسیار مهم بعدی در این گزارش بخش «دامنههای ارجاعی» (Referring Domains) و «رتبه دامنه» (Domain Authority) است. دامنههای ارجاعی به تعداد وبسایتهای یکتایی گفته میشود که به وبسایت شما لینک ایجاد کردهاند. برای اطمینان بیشتر بهتر است سری هم به ابزار سئو رایگان Screaming Frog «+» بزنید.
درک رفتار کاربران از طریق ابزار آنالیز سئو، امکان بهینهسازی سایت را فراهم میکند تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهید. Seobility یکی از بهترین ابزار سئو سایت است که میتوان به صورت رایگان از آن استفاده کرد. با استفاده از آن، شما میتوانید سطح انطباق وب سایت خود را با دستورالعملهای سئو امروزی آزمایش کنید. به سادگی با وارد کردن URL خود، سایت شما تجزیه و تحلیل میشود و نکاتی در مورد اینکه چگونه میتوانید وب سایت خود را بهتر بهینه کنید دریافت خواهید کرد. ابزارهای سئو سنتی مانند مواردی که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم برای انجام تحقیقات و ممیزی زمانی عالی هستند که کسب و کار شما از قبل ایجاد شده است.
سنجاب با طراحی یک رابط کاربری ساده و قابلفهم، تجربهای آسان و بیدردسر برای همه کاربران فراهم کرده است؛ از دیجیتال مارکترهای حرفهای گرفته تا کاربران با دانش فنی معمولی. در روزهای ابتدایی نمایشگاه الکامپ (۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳)، جریان، پلتفرم تبلیغات در شبکههای اجتماعی، از برنامه جدید خود برای آنالیز پیجهای اینستاگرام با نام سنجاب رونمایی کرد. تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. همانطور که میبینید در اینجا، گوگل با سایر موتورهای جستجو فاصلهی معناداری دارد و به همین علت، شاید هنوز هم – تا زمانی که تغییری جدی در سهم بازار موتورهای جستجو به وجود نیامده – باید بپذیریم که استفاده از موتور جستجو و گوگل به عنوان تعبیرهای مترادف چندان نادرست نیست. جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است.
از آنجایی که این نرم افزار با صفحات فرود، وب سایت ها و صفحات وبلاگ Hubspot یکپارچه شده است، شما هیچ گاه فرصتی را برای بهینه سازی محتوا جهت دریافت ترافیک و نرخ تبدیل بالاتر، از دست نخواهید دارد. چه در زمینه تولید محتوا تازه کار باشید و چه در تمام زمینه های سئو تخصص داشته باشید، این نرم افزار بازاریابی سئو ابزارها و اعتماد به نفس لازم برای رتبه بندی در SERP و همچنین تهیه گزارش های مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از کسب و کارها تجزیه و آنالیز و تحلیل فنی سئو وب سایت رقبا را بدیهی می دانند و فکر می کنند که بهترین کار ممکن را در تلاش های سئو انجام دادهاند. همیشه چیزی وجود دارد که می توان آن را بهبود بخشید تا نتایج بهتری کسب کرد و از رقبا جلوتر رفت. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده مانند آنالیز و تحلیل رقابت کلمات کلیدی سئو در کنار مشاوره تخصصی سئو می تواند به شما کمک کند تاکتیک هایی را یاد بگیرید که برای رقبای شما مفید هستند و از این دانش در کمپین های سئو خود استفاده کنید.
گوگل آنالیتیکس «+» یکی از اصلیترین پلتفرمها برای بررسی عملکرد وبسایت و بررسی نتایج حاصل از اصلاحاتی است که درنتیجه آنالیز سئوی سایت انجام دادهاید. استفاده از گوگل آنالیتیکس امکان اولویتبندی انجام تغییرات را در صفحات مختلف بر اساس بیشترین یا کمترین میزان ترافیک دریافتی امکانپذیر میکند. تا این قسمت از مطلب با مفهوم کلی آنالیز سئو سایت و دلایل اهمیت آن بهطور کامل آشنا شدیم. آنالیز سئوی وبسایت سنگبنای اصلی تمامی فعالیتهایی است که با هدف افزایش قابلیت دیده شدن وبسایت در صفحه نتایج انجام میشوند. با آنالیز سئوی وبسایت بهراحتی میتوانید موارد نیازمند به بهبود را تشخیص دهید و با تدوین استراتژی موثر به توسعه سئو و اهداف کسب و کار نزدیکتر شوید.
ارائه توضیحات در مورد نحوه نمایش در لپ تاپ، تبلت و موبایل از جمله وظایف ویوپورت است. ممکن است خاطب به وبسایت شما مراجعه کند ولی زود خارج شود، با آنالیز و تحلیل می توانید دلیل آن را متوجه شوید و آن را رفع کنید و مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. علاوه بر سایت خود، باید یک آنالیز دقیق از سایت رقبای خود نیز داشته باشید تا با بررسی بتوانید در مواردی خاص الگوبرداری کنید تا پیشرفت بیشتری داشته باشید. سنجاب همچنان به توسعه قابلیتهای خود ادامه میدهد تا کار تبلیغات در اینستاگرام برای دیجیتال مارکترها، صاحبان کسبوکارها و فعالان اینستاگرامی سادهتر، سریعتر و نتیجهبخشتر شود. طبق آمارهای اخیر که در گزارش سالانه یکتانت منتشر شد، نسلهای X، Y و Z به نسبت سایر نسلها 85 درصد بیشتر به تحقیق قبل از خرید تمایل دارند.
این نکته را همیشه در ذهن داشته باشید که هر استراتژی موفق سئویی با آنالیز سئو آغاز میشود و اگر میخواهید سئوی سایت را دادهمحور به جلو ببرید و پایگاه موثقی برای مقایسه نتایج فعلی با نتایج آینده داشته باشید، باید تحلیل و بررسی سئوی سایت را جدی بگیرید. میتوانید منابع ترافیک خود را مانند موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، تبلیغات و … شناسایی کنید و عملکرد هر کدام را ارزیابی کنید. با شناسایی و رفع مشکلات سایت در مراحل اولیه، میتوانید از بروز مشکلات بزرگتر و هزینهبر در آینده جلوگیری کنید. آنالیز سایت به شما کمک میکند تا منابع خود را به طور مؤثرتری برای بهبود عملکرد وبسایت خود استفاده کنید. اگر به دنبال بهبود جایگاه وبسایت خود در نتایج جستجو هستید، سئو سایت را جدی بگیرید. با انجام سئو مناسب، میتوانید وبسایت خود را به یک منبع ارزشمند برای مخاطبان تبدیل کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.
اگر برای آنالیز سایت خودتان به دنبال یک وبسایت با مجموعه ابزارهای جامع و کاربردی هستید، این ابزار را به شما پیشنهاد می کنم. نتایج بسته به وضعیت کنونی وبسایت شما و اقدامات انجام شده ممکن است بین چند هفته تا چند ماه قابل مشاهده باشد. اما تغییرات مثبت معمولاً به تدریج آغاز میشود و تیم ما شما را در این مسیر راهنمایی میکند. خزندههای گوگل صفحاتی را دوست دارند که حجم متن نسبت کد آنها بیشتر است و این موضوع میتواند به بهینه سازی صفحات شما نیز کمک کند. عنوان کلی صفحه با استفاده از متاتگ مشخص میشود و باید طبق اصول خاصی نوشته شود و تعداد کاراکترهای محدودی داشته باشد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری