بررسی خودرو mvm x22 pro 2024-08-06
ثبت نام x22 پرو شرایط فروش نقد و اقساط MVM ایکس ۲۲ قیمت ماشین
در بخش کنسول، در قسمت بالای داشبورد از پلاستیک خشک اما با طرح چرم دوزی شده و از پلاستیک های بافت دار استفاده شده است. در بخش میانی کنسول از پلاستیک پیانویی استفاده شده است که در مرکز آن سیستم مالتی مدیا ۹ اینچی و کلید های مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار دارد. از نکات مثبتی که در طراحی کابین ام وی ام X22 پرو MT می توان اشاره کرد این است که به جهت سهولت دسترسی به سیستم مالتی مدیا توسط راننده، سیستم مالتی مدیا به صورت زاویه دار به سمت راننده قرار گرفته است. با این حال از نظر جنس متریال به کار رفته درون کابین همچنان با پلاستیک نسبتا خشک مواجه هستیم که بخشی از کاراکتر ایکس ۲۲ پرو به عنوان یک کراس اوور اقتصادی محسوب میشود.
آلپاین A110 R Ultime: خودروی چهار سیلندر با قیمتی باورنکردنی
ثبت نام x22 در طرح های فروش نقدی و اقساطی، از طریق سامانه فروش اینترنتی مدیران خودرو انجام می گیرد. بنابراین علاقه مندان به خرید این خودرو کراس اوور، باید در زمان فعال شدن طرح فروش به سامانه مذکور مراجعه نمایند. وقتی وارد کابین X22 پرو دنده ای می شوید، با فضایی جذاب تر از قبل مواجه هستید. اما باید بدانید که کیفیت آنچنان بهتر نشده و همان سبک اقتصادی به شما ارائه شده است. ارگونومی کابین X22 پرو دنده ای تا حد قابل قبولی مناسب است و از سویی دید راننده به بیرون خوب ارزیابی می شود. فضای پا و سر برای سرنشینان ردیف جلو منطقی بوده و در بخش عقب آنچنان با کابین جاداری طرف نیستیم.
جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده میشود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند. این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست.
با توجه به قیمت احتمالی X22 پرو دستی که قطعاً ارزانتر از نسخه اتوماتیک خواهد بود، این سطح تجهیزات میتونه نظر خریداران رو جلب کنه. همچنین از دکمه های روی فرمان می توان تنظیمات مربوط به مالتی مدیا و کروز کنترل را انجام داد. صفحه کیلومتر X22 پرو دنده ای از نوع آنالوگ است و ما بین عقربه های مربوط به کیلومتر شمار و دور موتور ، کامپیوتر کوچک سفری قرار گرفته است که اطلاعاتی نظیر میزان دمای آب، میزان بنزین و راهنمای تعویض دنده را به ما می دهد. رویه صندلی ها از جنس چرم مصنوعی است که از تریم های مشکی و نسکافه ای در آنها استفاده شده است و چرم ها کیفیت مناسبی دارند. شایان ذکر است که صندلی های جلو به صورت دستی تنظیم می شود و قابلیت پر کردن گودی کمر برای راننده وجود دارد. MVM X22 Pro به موتور ۱٫۰ لیتری سه سیلندر توربو با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتنمتر مجهز است.
نام اصلی این خودرو تیگو ۲ پرو بوده که در سالهای اخیر توسط کمپانی چینی چری به بازار جهانی عرضه شده است. با گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی این خودرو، چری در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت 3X یا همان ام وی ام X22 فیس لیفت است. در روزهای گذشته تصاویری مبهم و نسبتا بیکیفیت از این نسخه انتشار پیدا کرده بود، اما اینک یکی از سایتهای چینی تصاویر باکیفیتتری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در نمای عقب تغییرات کمتری دیده میشود و از همان چراغهای قبلی استفاده شده اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی استفاده شده که بسیار شبیه به چری تیگو 5 است. این افزایش قیمت را تا حدی میتوان به تغییر کامل موتور٬ گیربکس٬ داشبورد و طراحی بخش جلویی خودرو نسبت داد که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و حالا خودرویی مدرنترو جذاب تر را یادآور میشود.
با توجه به اینکه ام وی ام x22 پرو یک خودرو تازه وارد در بازار است، آپشن کار در تلاش خواهد بود تا تمامی امکانات رفاهی قابل سفارش برای این خودرو را در کوتاهترین زمان برای مشتریان آماده کند. ام وی ام ایکس 22 پرو MT در نمای جلو دارای چراغ های دوتایی بوده و در بالاترین قسمت چراغ های LED دیلایت را شاهد هستیم و در داخل سپر هم چراغ های اصلی قرار گرفته اند. این سبک طراحی امروزه ترند روز طراحی خودرو در دنیا بوده که در این خودرو هم دیده می شود.
هچنین یک جلوپنجره 6 ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده میشود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو 3X (یا چری تیگو 2) عرضه میشود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سالها توسط مدیران خودرو مونتاژ و فروخته شدهاست. در حال حاضر اختلاف قیمت این محصول در کارخانه و بازار چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان است.
مروری بر ام وی ام X22 فیس لیفت؛ تقلید سنگین چری از هیوندای [به روز رسانی] - مرداد 99
در نمای کناری، مطابق با رویکرد نسخه قبل از فیس لیفت در طراحی، چند خط ساده با پنلهای مشکی دور گلگیرها و قسمت رکاب قابل مشاهدهاند. در ناحیه عقب هم همان چراغهای 5 ضلعی نسخه پیش از فیس لیفت قرار گرفتهاند که یک نوار آنها را به هم متصل میکند؛ اینکه آیا این نوار به خوبی با چراغها ادغام شده یا خیر، خود جای بحث دارد. در نمای عقب خودرو حجم تغییرات اگرچه بسیار کمتر است اما اندک تفاوت های ایجاد شده در این نما که شامل تغییر در بخش سپر و دیفیوزر عقب بوده، چهره به روزتری را به ایکس 22 پرو بخشیده اند. چند سالی است که هاچبک کراسها در بازار خودرو ایران به محبوبیت دست یافتهاند و مشتریانی از اقشار متوسط نیز تمایل بسیاری برای خرید چنین خودروهایی از خود نشان میدهند. ام وی ام x22 پرو یکی از جدیدترین هاچبک کراسهای بازار است، خودرویی که به عنوان نسل دوم ام وی ام x22 در ایران شناخته میشود و با هدف تداوم موفقیتهای این خودرو وارد بازار کشورمان شده است.
روشهای کنترل لقی سوپاپ و فیلرگیری موتور
با توجه به عدم حضور رقبای قدرتمندی همچون نسل جدید رنو ساندرو استپ وی یا چانگان CS35 در بازار، ام وی ام x22 پرو میتواند محصولی یکهتاز در سگمنت هاچبک کراس در ایران باشد. آیا خودروی ایکس ۲۲ پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهمترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب میکنیم.
کراس اوور X22 Pro در دسته محصولات اقتصادی قرار میگیرد که بایستی در انتظارات از طراحی به آن توجه داشت. با این حال، این خودرو کماکان طراحی هیجانانگیزی دارد که کمتر از یک محصول در رده آن انتظار میرود. در واقع ایکس 22 پرو هم مشابه خیلی از محصولات چینی دیگر، علیرغم قیمت نسبتاً پایین، دارای شکل و شمایلی پر زرق و برق است که به مذاق خیلی از ایرانیها خوش میآید. X22 یکی از محصولات منحصر به فرد مدیران خودرو است که هم از نظر ظاهری و هم قیمتی، برای مشتریان جذابیت دارد.
شرکت مدیران خودرو اواسط دهه 90 کراس اوور جمع و جور جدیدی با نام ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار معرفی کرد که در بازارهای دیگر بهعنوان تیگو ۲ یا تیگو ۳x شناخته میشد. این خودروساز بخش خصوصی سپس در سال ۱۴۰۰ اقدام به عرضه نسخه جدید همین کراس اوور با نام ایکس ۲۲ پرو (۳x پلاس) کرد؛ ابتدا در تیپ اکسلنت و از سال گذشته در تیپ IE اتوماتیک. در ادامه به بررسی ایکس 22 پرو IE در زمینه مشخصات فنی، طراحی، امکانات و تجهیزات و قیمت میپردازیم.
جک S3 از سال 1396 با همین مشخصات و چهره به تولید میرسد و از نظر قیمتی نیز در سطحی مشابه با ام وی ام X22 قرار دارد. رقابت ام وی ام X22 پرو و جک S3 در آینده نزدیک رقابت ظاهر و پیشرانه خواهد بود. ام وی ام X22 پرو با ظاهر جذاب و اسپرت و پیشرانه توربوشارژر توجه دوستداران شتاب را به خود جلب میکند، در حالی که جک S3 با پیشرانه تنفس طبیعی کمدردسر و فضای بزرگتر مصرفکنندگان محتاط را به سمت خود میکشاند. همچنین بد نیست از سایپا آریا به عنوان یکی از رقبای احتمالی ام وی ام X22 پرو یاد کنیم، خودرویی که هنوز به بازار عرضه نشده است اما در صورت قیمتگذاری مطلوب میتواند بار دیگر هیجان را به این بخش از بازار برگرداند. علاوه بر آپشن های ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، چند تفاوت بزرگ دیگر نیز میان این خودرو و نسل قبلی آن وجود دارد. ام وی ام x22 پرو برخلاف نسخه قبلی به پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر مجهز است و برای گیربکس آن نیز از جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک CVT استفاده شده است.
همه این ویژگی ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این خودرو جمع و جور مدیران خودرو داشته باشند. هم چنین، شیوه ورود به سایت ثبت نام این محصول و شرایط خرید آن را برای تان توضیح می دهیم. فرمان خودرو به عنوان مرکز کنترل کننده اتومبیل شناخته میشود، از این رو طی سالیان اخیر خودروسازان تلاش کردهاند تا علاوه بر کنترل فرمان، کنترل سایر قسمتهای خودرو را نیز در فرمان قرار دهند. در لیست آپشن های ام وی ام x22 پرو توجه ویژهای به فرمان این خودرو صورت گرفته است و میتوان گفت ام وی ام x22 پرو یکی از بهترین فرمانها را در این رده ارائه میدهد. طبق بررسیهای انجام شده، در شتابگیری صفر تا صد MVM X22 PRO نسبت به نسخه قبلی خود یعنی MVM X22 تغییر آنچنانی نداشته و تقریبا یک ثانیه بهبود پیدا کرده.
طراحی کابین ایکس 22 پرو
در نمای کناری X22 پرو دنده ای می توانیم رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی را مشاهده کنیم که رینگ ها طراحی اسپرت دارند و استفاده از ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای بر زیبایی آن افزوده است. درباره مشخصات فنی و پیشرانههای احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخشها نخواهیم بود. در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است. در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغها، جلوپنجره و سپر جلو است. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است.
شرکت امداد مدیران خودرو، با سابقه طولانی در زمینه خدمات فنی و حمل وسایل نقلیه و خودروهای سواری، همواره تلاش نموده تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. هدف ما محافظت از خودرو در برابر آسیب دیدگی و ارائه خدمات مطلوب در هنگام یدک کش کردن اتومبیل شما با هزینه مناسب است. امداد مدیران خودرو با سرعت در ارائه خدمات، استفاده از تجهیزات ایمن برای یدک کشیهای طولانی، و قیمت مناسب، از شرکتهای دیگر متمایز است. ما با کادری مجرب و حرفهای و به صورت شبانهروزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم. ایکس ۲۲ پرو اتومات لااقل ۱۰۰ تومن بزار روش.آدم عاقل اتوماتیک رو با دستی عوض نمی کنه. برخلاف بسیاری دیگر از فیسلیفتهای ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است.
پهپاد جاسوسی JUMP 20-X آمریکا، مرزها را تغییر میدهد
قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در نسخه اکسلنت در حال حاضر چیزی حدود ۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان است. انتظار می رود X22 پرو دنده ای شتاب ۰-۱۰۰ را با توجه به وزن ۱.۲ تنی خود، در بازه زمانی ۱۶ ثانیه طی کند. از جمله امکانات رفاهی اضافه شده به نسخه فیس لیفت ایکس ۲۲ باید به سامانه جلوگیری از عقبگرد خودرو در سربالاییها کنترل سرعت در سرازیری ترمز پارک برقی و فرمان برقی اشاره کرد که این مورد آخر در استفاده شهری معمولا مورد توجه رانندگان قرار میگیرد. در ادامه به معرفی و بررسی کامل مشخصات فنی، امکانات و طراحی MVM X22 Pro میپردازیم. در کنار این موضوع، در ادامه مطلب بررسی ایکس ۲۲ پرو، به تفاوت x22 pro اکسلنت و ie میپردازیم؛ همراه با ما بمانید. علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی و نقدی، باید به سایت فروش اینترنتی آن مراجعه کنند.
زمانی که این خودرو آمد خیلی ها فکر میکردند که ام وی ام X22 پلاس نام بگیرد. X22 را میتوان یک مینی کراس اوور نسبتاً ارزان قیمت بازار دانست، که تا کنون هم سهم خوبی از بازار گرفته است. تست شتاب و ترمز ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای MT هم در ویدیو تست و بررسی این خودرو قرار داده ایم که با دستگاه درگی و دو سرنشین انجام شده است. یقینا در صورت استفاده از بنزین سوپر، مقداری خنکتر بودن هوا و همچنین استفاده از لاستیک خارجی، اعداد ثبت شده بهتر بودند. در بخش کابین با اینکه از پلاستیک خشک استفاده شده است اما سعی شده است با استفاده از المان ها و طرح های مختلف ، حس اقتصادی بودن به سرنشینان القا نشود.
از طرفی، MVM X22 Pro MT با طراحی داخلی دو رنگ مشکی و نارنجی، صندلیهای چرمی دو رنگ، و رینگهای 16 اینچی اسپرت، فضای داخلی جوانپسند و شیکی را ارائه میدهد. در مقایسه با ویژگیهای فنی و عملکردی، طراحی ظاهری و داخلی خودروها نیز نقش مهمی در انتخاب نهایی دارد. در این بخش، به بررسی و مقایسه جزئیات طراحی و شکل ظاهری MVM X22 Pro MT و X33 Cross خواهیم پرداخت. قدرت این وسیله نقلیه حدود 105 اسب بخار می باشد که می تواند در عرض 15 ثانیه سرعت را به 100 کیلومتر برساند و نهایت سرعت آن به 160 کیلومتر به ساعت نیز برسد. ابتدا از چراغ های روبرو ماشین بازگو خواهیم کرد، ابعاد بزرگ و طراحی این چراغ ها به گونه ای است که توانسته اندازه خودرو را بزرگ تر نشان دهد، اما چراغ های عقب ماشین برعکس جلو کوچک بوده و هماهنگی مناسبی ایجاد نکرده است. داشتن نمایشگر در داخل خودرو یکی از مزایای مهم هر وسیله نقلیه ای محسوب می گردد، نمایشگر 8 اینچی خودرو ام وی ام در برابر قیمت مناسب آن توانسته محبوبیت بسیاری را ایجاد نماید.
در این خودرو، فرمان از نوع کمکی برقی است و غربیلک فرمان به صورت دی کات است که حس اسپرتی را به راننده منتقل می کند. همچنین در نمای جلو x22 پرو دنده ای دیفیوزر جلو را مشاهده می کنیم که به رنگ نقره ای و در زیر قسمت پلاک قرار گرفته است. در نماهای جانبی ام وی ام x22 پرو دنده ای یک خط طراحی را مشاهده می کنیم که از قسمت گلگیر جلو شروع شده و تا قسمت چراغ های عقب کشیده می شود. تقریبا یک سال و نیم پیش بود که گروه خودروسازی مدیران خودرو به واسطه فروش بالا محصول MVM X22، MVM X22 Pro را روانه بازار کرد، که بار دیگر مدیران خودرو میزان فروش خوبی را با این محصول تجربه کرد.
نکته جالب عمق زیاد فضای بار بوده که به لطف استفاده از زاپاس کوچک حاصل شده است. این موتور جدید از یک طرف قدرت بیشتری نسبت به موتور سه سیلندر توربوشارژ نسخه اتوماتیک داره و هم نگهداری اون سادهتر و دردسرهای موتورهای توربو را نخواهد داشت. درنتیجه، انتخاب این موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر بجای نمونه 1 لیتری قبلی رو باید حرکت مثبتی تلقی کرد. اما در اوایل سال ۱۴۰۱ شاهد نسخه IE ایکس ۲۲ پرو در بازار بودیم که سه آپشن استارت دکمهای، گرمکن صندلیهای جلو و آینههای جانبی تاشونده برقی به آن اضافه شده بود. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم میتوان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد.
بررسی امویام X33 + مشخصات فنی
بر این اساس قیمت نسخه اتوماتیک و اکسلنت ام وی ام X22 پرو برابر با 580 میلیون تومان اعلام شده است که افزایشی در حدود 70 میلیون تومان را نسبت به نسخل قبلی (قبل از فیس لیفت) این خودرو نشان میدهد. در ادامه یک بررسی جامع درباره تغییرات ظاهری، مشخصات فنی X22 PRO ، آپشن های ایکس ۲۲ پرو و کلیه جنبههای ظاهری و باطنی این کراس اوور شهری کوچک خواهیم داشت. اگر از ظاهر بدون تغییر ام وی ام X22 پرو در نمای جانبی و عقبی دلسرد شدهاید، لازم نیست نگران باشید چرا که در کابین این خودرو مشخصههای جدیدی انتظار شما را میکشند.
ایکس 22 پرو دستی یک کراس اوور با طول 4200 میلی متر و فاصله بین دو محور 2550 میلی متریست و واقعا ابعاد جمع و جوری دارد. اما با این وجود فضای کابین برای یک خانواده چهار نفره و یا حتی 5 نفره مناسب است. البته در صورت نشستن سه نفر سرنشین در ردیف دوم ممکن است مقداری فضای شانه محدود باشد. فضای بار این خودرو نیز 420 لیتر اعلام شده که با توجه به ابعاد آن مناسب است.
این تست در شرایط عادی بررسی شده و ارتباطی به تست های نفوذ صدا به کابین در شرایط آزمایشگاهی ندارد. همچنین واحد اعداد اعلام شده در تست نفود صدا به کابین خودروها دسی بل (dB) است. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند.
سدان و کوپههای 8 سیلندری که دنیای خودرو را دگرگون کردند
در این شرایط برخی خودروسازان با اختراع سگمنت هاچبک کراس، تلاش کردند تا توجه این دسته از مشتریان را به خود جلب کنند. اکنون افرادی که به خرید کراساوورها علاقه داشتند اما از نظر بودجه در محدودیت بودند، میتوانستند با خرید هاچبک کراس برخی از نیازهای خود را پاسخ گویند. در این مطلب به بررسی یکی از همین هاچبک کراسها خواهیم پرداخت، خودرویی به نام ام وی ام X22 پرو که نسل جدید و نسخه بهبود یافته ام وی ام X22 محسوب میشود. ام وی ام X22 پرو دنده ای را می توان خودرویی بهتر از X22 دنده ای قدیمی دانست.
بنابراین دو خودروی MVM X22 Pro MT و X33 Cross به نسبت سایر رقبای خود مصرف سوخت پایینی دارند. نسخه جدید که حالا در ایران MVM X22 PRO نام گرفته در کشورهای دیگر اسامی مختلفی دارد. مثلا در برزیل و چین با نام چری تیگو ۲ و سایر بازارهای بین المللی ۳ ایکس پلاس نام گرفته. سپر جلوی ماشین طراحی تحسین آمیزی دارد و دارای یک فضای خالی برای قرار دادن پلاک می باشد که همین عاملی برای زیبا تر شدن می باشد. برای همه ی افراد فضای داخل خودرو یکی از معیار های اساسی محسوب می گردد، زیبایی و مدرن بودن کابین می تواند چشم همه خریداران را به خود جلب نماید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با آپشن و قابلیت های این خودروی محبوب آشنا کنیم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.
سایپا آریا با پیشرانه 2 لیتری GDI در حال تست دیده شد
دوست عزیز من یه ام جی 6 مدل ۲۰۱۲ توربو دارم تا حالا یه بار هم بابت توربوشارژر هزینه ای نکردم . بوست توربوی ماشین منم از همه اینها بالاتره تازه .به نحوه نگهداری و سرویس ماشین مربوط میشه بیشتر و البته کیفیت بنزین موثره ولی نه دیگه هر شش ماه مبلغی که فرمودید . باربند دارای ریل های نقره ای و زیبا می باشد و ابعاد پنجره های آن متناسب با ابعاد خودرو می باشد. به روی فرمون دکمه هایی برای تغییر دادن آهنگ، ولوم آهنگ و غیره تعبیه شده است که می تواند راحتی راننده را در پی داشته باشد. شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.
در حال حاضر اکسلنت PRO در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان داشته و نسخه کارخانهای آن ۶۰۶ میلیون تومان داد و ستد میشود. ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانهای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. همواره میتوانید جهت انجام سرویس و تعمیرات تخصصی خودرو به مجموعه “امداد مدیران خودرو” مراجعه نمایید.
طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوهای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیسلیفت دارد. خودروسازان چینی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ثابت کردهاند که تبحر قابلتوجهی در علم بازاریابی دارند. اگر نگاهی به بازار خودرو ایران، روسیه، مصر و آمریکایجنوبی داشته باشید، متوجه خواهید شد که خودروسازان چینی طی زمانی کوتاه موفق به بلعیدن این بازارها شدهاند. عرضه خودروهای زیبا، مجهز و خوش قیمت راهکار اصلی نفوذ آنها است که این رویه را برای کشورهای در حال توسعه به خوبی اجرا کردهاند. ام وی ام X22 پرو نیز ماحصل یکی از همین فرآیندها است که بزودی شاهد عرضه آن به بازار کشورمان خواهیم بود.تردیدی نیست که کراساوورها و شاسیبلندها خودروهای محبوب در دنیای امروز هستند اما قدرت مالی مشتریان در بسیاری کشورها، اجازه خرید آنها را نمیدهد.
موتور توربو ۱.۰ لیتری جدید ام وی ام مانند سایر موتورهای توربو موجود در بازار ایران به بنزین با کیفیت و ترجیحا سوپر نیازمند است. این درحالیست که موتور ۱.۵ لیتری قبلی که با ۳۱۵ یکسان بود٬ به سبب تکنولوژی سادهتر خود٬ حساسیت کمتری نسبت به کیفیت بنزین داشت. این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، سانروف و سیستمهای ایمنی مانند ABS و ESP است که تجربه رانندگی بهتری را ارائه میدهد. جلوپنجره X22 PRO به رسم تولیدات جدیدتر کمپانی چری، از نوع کهکشانی است و طرح جدید سپر نیز آخرین ترفند خودروساز چینی برای جذابتر جلوه دادن ظاهر این کراس اوور نسبتا قدیمی محسوب میشود. وسط داشبورد این خودرو یک نمایشگر لمسی کوچک 9 اینچی در پنلی با تریم مشکی پیانویی جا گرفته و موقعیت آن متمایل به راننده است تا رانندگانی که امکان دارد کار با سیستم مولتیمدیا حین رانندگی حواسشان را پرت کند، دیگر از این بابت نگرانی نداشته باشند.
{شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی
|}انتتخاب مانیتور 9 اینچی با رابط کاربری جذاب تفاوت X22 با X22 PRO را بیشتر نمایان میکند. نمیتوان از کنار فرمان برقی جدید ایکس 22 پرو و سانروف آن نیز بهسادگی عبور کرد. ام وی ام ایکس ۲۲ یا در اصل تیگو 3x بر اساس هاچ بک چری A13 یا فولوین 2 که در ایران به نام ام وی ام ۳۱۵ میشناسیم توسعه پیدا کرده است و بهعنوان نسخه کراس اوور بلوغ یافته ام وی ام ۳۱۵ در نظر گرفته میشود.
طراحی متریال مورد استفاده در رو دری های این خودرو را می توانیم به سه بخش تقسیم کنیم. بخش بالای رو دری ها از جنس پلاستیک خشک اما طرح دار است و کیفیت معمولی دارد. در بخش میانی رودری ها از رویه چرم مصنوعی، هماهنگ با تریم استفاده شده در داخل کابین هستند و در بخش پایین رو دری ها نیز مانند قسمت بالا از پلاستیک خشک استفاده شده است. X22 دنده ای با اینکه یک خودرو اقتصادی محسوب می شود اما توانسته سطح امکانات به نسبت خوبی را با توجه به رده قیمتی ، در خود جای دهد و ارزش خرید خود را بالا ببرد. موتور بکار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک لیتری 3 سیلندر توربوشارژ است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخهای جلو تحویل میدهد.
{تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای MT
|}اما از ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش تر مدل پرو آن در طرح های مختلف فروش قابل مشاهده بوده است. جدا از بخش فنی، نسخه اتوماتیک دارای سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی بوده که این دو آپشن در نسخه دنده ای دیده نمی شود. ام وی ام x22 پرو دنده ای یکی از محصولات شاخه ام وی ام از شرکت مدیران خودرو است که در واقع نسخه اقتصادی از X22 پرو اتوماتیک به حساب می آید.
امکانات و آپشن های ام وی ام x22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به صورت محسوس بهبود یافتهاند و با خودرویی مدرنتر و مجهزتر از گذشته روبرو هستیم. با این وجود اگر به بهرهمندی از امکانات رفاهی بیشتری در اتومبیل خود علاقمند هستید، فروشگاه آپشن کار طیف گستردهای از انواع امکانات رفاهی را به شما ارائه میدهد. از قبیل مانیتور کوییک اس، مانیتور ۲۰۶ و… شما با استفاده از محصولات فروشگاه آپشن کار میتوانید اتومبیل خود را ایمنتر کنید، قابلیتهای سیستم چندرسانهای آن را افزایش دهید یا قطعات تزیینی را به کابین خودرو اضافه کنید. برند ام وی ام که پیشتر تمرکز اصلی خود را روی عرضه خودروهای اقتصادی گذاشته بود، مدتیست که به سمت عرضه خودروهای لوکستر، تکنولوژی محور و جوانپسند گام برداشته و سعی کرده افراد دنبال کننده فشن و تکنولوژی را به خود جذب کند. این خودرو با وجود اینکه در سگمنت کراس اوورهای اقتصادی قرار می گیرد، اما سعی کرده با طراحی جذاب خود و امکانات بیشتر خود به نسبت برخی از کراس اوورهای B سگمنت اقتصادی، مشتریان و افراد جوان را هرچه بیشتر به خود جذب کند.
چهره و ظاهر ایکس 22 معمولی نسبت به خودروهای داخلی بهروزتر و مدرنتر بود و همین مورد باعث شد استقبال زیادی از آن شود. از طرف دیگر مدیران خودرو سعی کرد با حربه شرایط اقساطی، این ماشین را به مشتریان خود بفروشد و موفق هم شد. MVM X22 Pro MT با موتور 4 سیلندر خطی و حجم 1499 سیسی، توانایی تولید 116 اسب بخار قدرت را دارد. این قدرت بیشتر نسبت به X33 Cross با موتور 1000 سیسی و قدرت 102 اسب بخار، موجب عملکرد قویتر و تسریع بهتری میشود. علاوه بر این، X33 Cross به گیربکس 9 سرعته CVT مجهز است که تجربه رانندگی نرمی را به ارمغان میآورد، در حالی که MVM X22 Pro MT با گیربکس 5 سرعته دستی، کنترل دقیقتری را در رانندگی ارائه میدهد. میتوان گفت نسخه جدید نسبت به قبلی کاملا تغییر داشته و از لحاظ مشخصات فنی و گیربکس بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
اما باید بدانیم که به خاطر نوع برنامه ریزی پیشرانه و از طرفی ضرایب جعبه دنده، شتاب این خودرو آنچنان خوب و مناسب نیست و در حد رقبای خود توان دارد. به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT همان زبان پلتفرم و زبان طراحی x22 pro است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارد و طراحی آن حس خوبی را به بیننده القا می کند. در نمای جلو چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند جلو پنجره بزرگ و مشبک و کهکشانی است که در میانه آن لوگوی MVM قرار گرفته است. اخیرا گروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد نسخه ام وی ام X22 پرو MT یا همان ام وی ام X22 پرو دنده ای را با ظاهر تا حدی شبیه به X22 PRO اما با تغییراتی در بخش فنی به بازار ایران عرضه کند. X22 پرو دنده ای ، خودرویی اقتصادی از نوع هاچ بک کراس و در کلاس طراحی B است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه تری نسب به نسل قبلی خود (MVM X22) دارد. ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شدهاست.
این خودرو ارتفاع کف تا سطح زمین مناسبی داشته که باعث تعادل داشتن آن نسبت به دیگر وسایل می شود، ارتفاع کف تا زمین معادل 18.5 سانتی متر می باشد. راهنمای خرید و تست بررسی ام وی ام X22 را می توانید از طریق لینک های مربوطه مطالعه فرمایید. این درحالیست که نسخههای اولیه ایکس ۲۲ که فاقد سامانه ESP بودند از حیث هندلینگ با چالشهای مواجه میشدند. ام وی ام X22 در هر دو نسخه اکسلنت PRO و پرو (IE) در طی ۶ ماه گذشته چه در درب کارخانه و چه در بازار آزاد با جهش قابلتوجه قیمت مواجه شده اند.
توصیه شده که در خودرو MVM X22 PRO از بنزین سوپر استفاده شود و به لطف دارابودن سیستم کنترل پایداری ESP خودرو ضریب امنیتی خوبی دارد. نکته جالب در تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای، عملکرد بسیار خوب سیستم تهویه مطبوع آن بود که در گرمای شدید هیچگونه افت عملکردی نداشت. به لطف بهره گیری از سیستم کنترل پایداری بوش نسل 9.3، حرکت رولینگ بدنه به حداقل رسیده بود و حس اطمینان بیشتری در پیچ ها و مانورهای ناگهانی با این خودرو نسبت به نسل قبل داشتیم. نزدیک به یکسال پیش مدیران خودرو نسخه بروزرسانی شده ام وی ام ایکس 22 را با پسوند پرو به بازار عرضه کرد. برخلاف نسل قبلی که در دو مدل دنده ای و اتوماتیک عرضه شده بود، ام وی ام ایکس 22 پرو در ابتدا تنها با گیربکس اتوماتیک وارد بازار شد. حال پس از گذشت بیش از یکسال از عرضه ام وی ام ایکس 22 پرو اتوماتیک، مدیران خودرو نسخه دنده ای این خودرو را هم رونمایی کرده است.
مدیران خودرو فروش mvm