تأثیرگذار تجزیه و تحلیل وب

آنالیز و تحلیل وب سایت براساس هوش مصنوعی و جدیدترین الگوریتم‌ها

هنگامی که تعداد افرادی که به سایت خود دسترسی دارند را افزایش دادید، اغلب مهم است که سرعت و کاربرد وب سایت خود را بهبود بخشید. قسمت های آبی رنگ بخش هایی از وب سایت هستند که کاربر روی آنها کلیک کرده و توجه او را جلب کرده و قسمت های تیره نشان دهنده آن هستند که کاربر زمان زیادی را بر روی آن بخش ها صرف نکرده است. این وب سایت حتی برای شما مشخص می کند کاربر دقیقا از کدام قسمت سایت، از اسکرول کردن دست کشیده و صفحه را ترک کرده است. به عنوان مثال رنگ قرمز در عکس زیر نشان می دهد که کاربر از این قسمت از ادامه دادن مطالعه صفحه صرف نظر کرده است. SEMrush یک آنالیزور سایت حرفه ای است که عملکرد دامنه ها و پیج های مربوط به آنها را تحلیل می کند. این وب سایت افزونه های بسیاری را ارائه می دهد که یکی از آنها  ابزار  SEO است.

این پارامتر درصد کاربرانی را نشان می‌ دهد که در یک بازه زمانی خاص، خدمات شما را ترک کرده یا به وب‌ سایت شما مراجعه نمی‌ کنند. به‌ طور کلی، نرخ ریزش می‌ تواند به‌ عنوان نشانگری برای سنجش وفاداری و رضایت مشتریان در نظر گرفته شود. زمان بارگذاری صفحه یکی از مهم‌ ترین عوامل تاثیرگذار بر تجربه کاربری است. در دنیای دیجیتال امروزی، کاربران انتظار دارند که صفحات وب به سرعت بارگذاری شوند و در صورتی که این انتظار برآورده نشود، ممکن است به سرعت سایت را ترک کنند. تحقیقات نشان داده است که اگر زمان بارگذاری یک صفحه بیشتر از سه ثانیه طول بکشد، احتمال ترک سایت توسط کاربران به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. افزایش شیوه های سئو به شما کمک می کند تا تعداد افرادی که می توانند سایت شما را پیدا کنند و کاربران محصولات شما شوند را افزایش دهید.

پلتفرم SimilarWeb به شما کمک می‌کند تا ترند‌های بازار را بشناسید و استراتژی‌های بهتری برای افزایش فروش و موفقیت پیدا کنید. این پلتفرم جذب مشتری رقبای شما را اندازه‌گیری می‌کند تا بتوانید مقایسه‌های لازم را انجام دهید و ببینید چه اقداماتی را می‌توان در کسب و کار پیاده سازی کرد و در کجا می‌توان بهبودهای بیشتری انجام داد. SimilarWeb با توجه به هدف مورد نظر شما راه‌حل‌های متفاوتی ارائه می‌کند، چه رشد کسب و کار شما از طریق بازاریابی باشد، چه کسب دانش بیشتر در مورد رقبا و صنعت مورد نظر باشد. برای موفقیت در هر کاری علاوه بر برنامه‌ریزی برای آینده، نیاز است مسیری که تا کنون طی کرده‌ایم را نیز بسنجیم. ابزار ماتومو نه‌تنها دارای ویژگی‌های متعدد برای آنالیز سایت است، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل و حفاظت از تمام داده‌های حساس خود را نیز بر عهده بگیرند.

این ابزار به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که به شما نشان می‌دهد کسب‌وکار شما چگونه در دنیای آنلاین فهرست بندی شده است. اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، شما می‌توانید موقعیت خود را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو محلی بررسی کنید. بازدیدکنندگان وب سایت ممکن است از منابع مختلفی مانند موتورهای جستجو، صفحات رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها یا ایمیل ها به یک سایت پیمایش کنند. تجزیه و تحلیل محصول تجزیه و تحلیل دقیق برای وب سایت، برنامه تلفن همراه یا سایر محصولات دیجیتال خود را مشاهده کنید. گزارش صفحات برتر دریابید که هر صفحه چه تعداد بازدید کننده و بازدید از صفحه در هر وب سایتی دارد و چگونه ترافیک وب را جذب می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دامنه رقیب مورد نظر خود را در ابزار Semrush’s Traffic Analytics وارد کنید، سپس آنالیز را بزنید.

این موضوع هم به طراحی بهتر سایت کمک می‌کند هم تجربه مشتری را تا حدی بهبود می‌بخشد. درنهایت همواره بهتر است که ابتدا از فرصت استفاده آزمایشی و رایگان انواع ابزار آنالیز سایت استفاده کنید تا با عملکرد آن‌ها در فضای پروژه آشنا شوید. برای دریافت بهترین نتایج، همواره از چند نرم افزار آنالیز وب سایت به‌موازات هم استفاده کنید. در این صورت نتایج تجزیه‌وتحلیل شما از اعتبار بالاتری برخوردارند و می‌توانید با اطمینان بر اساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. ابزارهای بسیار زیادی برای بررسی وضعیت یک وب‌سایت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در راستای بهبود کسب‌وکار اینترنتی خود بهره ببرید.

با این حال، هزینه‌ای دارد و محدودیت‌هایی برای ذخیره‌سازی داده‌ها وجود دارد. در صفحه نمای کلی، همه موارد مهم مانند کل جلسات، نرخ پرش، مدت جلسه، ارجاعات/کانال های ترافیک و غیره را مشاهده خواهید کرد. میزان ناامیدی هر کاربر وب سایت را با امتیاز اصطکاک وزنی، بر اساس رویدادهایی مانند خطاهای کلیک، خشم کلیک، پرش، خروج ماوس و غیره کمی کنید. قیف های تبدیل قیف‌های سفارشی بسازید تا مکان‌هایی را که بازدیدکنندگان شما تبدیل یا رها می‌کنند اندازه‌گیری کنید. نقشه های حرارتی الگوهای تعامل را با نقشه های حرارتی تجسم کنید که به شما نشان می دهد کاربران کجا کلیک می کنند، اسکرول می کنند، مکان نما خود را حرکت می دهند، توجه می کنند و غیره.

این می تواند توانایی شما را برای نتیجه گیری از این داده ها و تصمیم گیری آگاهانه در مورد آینده وب سایت خود به حداکثر برساند. با در نظر گرفتن اهداف و هدف وب سایت خود، می توانید برای دستیابی به این اهداف، فراخوانی برای اقدام (CTA) در وب سایت خود ایجاد کنید. CTAها وظایفی هستند که یک بازدیدکننده باید برای وب سایت شما انجام دهد تا به اهدافی که شما تعیین می کنید برسد. بنابراین، CTA ممکن است دکمه‌ای باشد که به مشتریان اطلاع می‌دهد تا یک محصول را بخرند، در یک سرویس مشترک شوند یا ایمیل خود را برای دریافت پیشنهاد وارد کنند. نقشه‌های حرارتی دقیق به شما نشان می‌دهند که کدام بخش از هر صفحه بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، کدام بخش نادیده گرفته می‌شود، و کدام عناصر باعث ایجاد تبدیل می‌شوند.

نمونه ای از روشی که می توانید پیاده سازی کنید، ایجاد مقیاسی است که می توانید از آن برای تعریف موفقیت هر عنصر استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید هر عنصر را بین یک تا پنج رتبه‌بندی کنید، یکی کاملاً بی‌اثر و پنج مورد بسیار مؤثر است. همچنین می‌توانید فهرستی از وظایفی که کاربران اغلب هنگام بازدید از سایت شما انجام می‌دهند ایجاد کنید و آزمایش کنید که انجام آن وظایف چقدر آسان است. ابزار تقریبا جدید و محبوب دیگری که برای تحلیل و ارزیابی تعامل کاربران با سایتتان می توانید استفاده کنید Hot Jar است که در سال 2018 معرفی شده است. ویژگی که وب سایت CrazyEgg را از بقیه متمایز می کند دارا بودن هیت مپ (Heatmap) آن است. هیت مپ یا نقشه حرارتی داده های گرافیکی و رنگی هستند که از طریق آنها می توانیم رفتار کاربر را شناسایی کنیم.

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند ترافیک سایت، رفتار کاربران و نرخ تبدیل را نظارت کنند تا نقاط ضعف و زمینه‌هایی که نیاز به بهینه‌سازی دارند را شناسایی کنند. با بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات، بهبود امنیت و افزایش کارایی وبسایت، می‌توانید تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان خود فراهم کنید. ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را از نظر ترافیک، نرخ تبدیل، تجربه کاربری و… بهینه کنید. در این مقاله از منتورایکس قصد داریم از بین همه گزینه‌های موجود ۱۰ مورد از بهترین ابزارها را به شما معرفی کنیم. همواره آنالیز وبسایت یکی از دغدغه های اساسی وبمستران خرفه ای بوده و هست.

به عنوان مثال از طریق ابزار Hubspot Blogging App کاربران می توانند انواع سئو شخصی سازی شده را برای خود اعمال کنند. مشتریان هاب اسپات هم چنین می توانند به ابزارهایی مانند اپلیکیشن مدیریت کلید واژه و عملکرد پیج دسترسی داشته باشند. پلتفرم موجود در هاب اسپات این امکان را فراهم می کند که کلید واژه های مرتبط را پیدا کنید، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید و سرچ ارگانیک وب سایتتان را بررسی کنید. هم چنین این امکان فراهم شده است تا صفحاتی از سایتتان را که بهینه نیست شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل وب و تست A/B ابزارهای لوکس نیستند، بلکه ابزارهای ضروری برای درک و بهبود عملکرد وب سایت شما هستند. داده‌ها کلیدی هستند که نه تنها به شما نشان می‌دهند که کجا می‌روید، بلکه بهترین راه برای رسیدن به آنجاست.

ابزارهای آنالیز و تحلیل وب امکان ارتقا وب سایت را در موتورهای جستجو فراهم می‌کنند. این کار به‌واسطۀ مشخص کردن معایب و خطاهای طراحی وب سایت و همچنین پیش روی نهادن روش‎ها‏ی ارتقا و بهینه‌سازی صورت می‌‏گیرد. چند بار از کلمات کلیدی استفاده کردند و اصلاً از کدام کلمات بیشتر در مطلبشان استفاده کرده‌اند. مشاهده کنید که محتوای چند کلمه‌ای نوشته‌اند، سعی کنید کمتر از آن‌ها خیلی ننویسید و تقریباً به اندازه آن‌ها بنویسید. کامنتهای محتوا‌ها را بخوانید و نیاز‌های مخاطبین را سعی کنید در محتوای خودتان بگنجانید.

به عنوان مثال، اگر متوجه شوید که بخش عمده‌ ای از ترافیک شما از شبکه‌ های اجتماعی می‌ آید، میتوانید روی استراتژی های تبلیغات در شبکه های اجتماعی تمرکز بیشتری بگذارید . همچنین، می‌ توانید پیام‌ ها و تبلیغات خود را بر اساس رفتار کاربران هدفمند تر کنید. تحلیل عملکرد وب یکی از کلیدی‌ ترین مراحل در مدیریت وب‌ سایت‌ ها و کسب‌ و کارهای آنلاین است. در دنیای دیجیتال امروز، دانستن اینکه چگونه کاربران با وب‌ سایت شما تعامل دارند، می‌تواند به بهبود عملکرد، افزایش فروش و ایجاد تجربه‌ ای بهتر برای کاربران کمک کند. با تغییر رفتار کاربران و پیشرفت تکنولوژی، نیاز به به‌ روزرسانی و اصلاح استراتژی‌ های خود دارید. بنابراین، سرمایه‌ گذاری در تحلیل‌ های وب نه تنها به بهبود عملکرد فعلی سایت کمک می‌کند، بلکه می‌ تواند زمینه‌ ساز موفقیت‌ های آینده نیز باشد.

در حال حاضر ابزار تحلیل سایت Clicky توسط بیشتر از 1.2 میلیون وب‌سایت در سراسر دنیا استفاده می‌شود. بازدید از سایت شما، مکان دقیق هر بازدیدکننده در سایت، مدت‌زمانی که کاربر در صفحه سایت شما حضورداشته و نوع اقدامات کاربر در زمان حقیقی (Real-Time) توسط کلیکی ثبت می‌شوند. شما می‌توانید ویژگی‌های سفارشی موردنظر خود را از طریق ویجت‌ها و داشبوردهای این پلتفرم ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید معیار رتبه‌ی دامنه (DR) و رتبه‌ی آدرس هر صفحه  (UR) را نیز در این سایت مشاهده نمایید. با ایجاد اهداف، CTA و KPIهای خود، می توانید ابزاری را برای اندازه گیری تجزیه و تحلیل وب خود انتخاب کنید.

؟ چگونه می‌توان داده‌های کمی و کیفی را تحلیل کرد؟ با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب می‌توان داده‌های کمی نظیر تعداد بازدیدها و داده‌های کیفی نظیر بازخوردهای کاربران را تحلیل کرد. ؟ تجزیه و تحلیل وب چیست؟ تجزیه و تحلیل وب فرایند جمع‌آوری و تحلیل داده‌های وب‌سایت‌ها برای بهبود تجربه کاربری و افزایش کارایی سایت است. سعی کنید چیزی که سایر رقبا به آن اشاره نکرده‌اند را هم در محتوا‌های خودتان بگنجانید. برای این کار می‌توانید سایت‌های زبان انگلیسی را که در زمینه مد نظرتان تولید محتوا کرده‌اند مد نظر قرار دهید. نکته بعدی این است که همیشه باید سعی کنید، عکس‌های زیبایی برای محتوا‌های خودتان انتخاب کنید.

برای مشاهده نرخ تبدیل خود در Google Analytics، به Conversion و سپس Overview بروید. قبل از اینکه به دنبال آنالیز هر معیار موجود باشید، ابتدا مشخص کنید که کدام معیارها برای کسب و کار شما اهمیت بیشتری دارند. وب‌سایت topsr.ir به منظور ارائه شیوه‌های نوین و اثربخش در حوزه‌ی ارائه و فروش طراحی شده است. برای کسانی که نمی خواهند همیشه از افزونه GTmetrix استفاده کنند می توانند با مراجعه به وب سایت نسخه مبتدی بر وب سایت خود را استفاده کنند. همچنین می توانید GTmetrix را در مرورگر های firefox, chrome, safari,  یا Internet explorer خود اضافه کنید.

با دسترسی گوگل آنالیتیکس به بزرگ‌ترین موتور جستجو، استفاده نکردن از این ابزار برای تحلیل وبسایت و مزایای آن سهل ‌انگاری به حساب می‌آید. این مزیت می‌تواند پیچیده‌ترین داده‌ها را نسبتا ساده کند، به شما این امکان را می‌دهد میزان کلیک در تبلیغات، تب‌ها و پیج را ببینید. این در حالی است که آمار لحظه‌ای بازدیدکنندگان از دامنه‌های محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را هم به شما ارائه می‌دهد. ابزارهای تحلیلی وبسایت راهی آسان و کم ‌هزینه و حتی گاهی اوقات رایگان را برای شناخت هر چیزی درباره وبسایت شما ارائه می‌دهند. وبسایت شما برای رسیدن به پتانسیل‌های خود به استفاده از ابزارهای تحلیلی نیاز دارد و در واقع می‌توان گفت جزء مهم‌ترین مواردی است که همیشه باید برای وبسایت خود در نظر داشته باشید.

ابزار دیگری هم هست که آپدیت‌های بلادرنگ از داده‌های شما را ارائه می‌دهند. این پارامتر نشان‌ دهنده میانگین زمانی است که کاربران در سایت شما صرف می‌کنند. مدت زمان بازدید می‌ تواند به شما در درک عمیق‌ تری از رفتار کاربران و کیفیت محتوای شما کمک کند. با توجه به این پارامتر و تلاش برای افزایش آن، می‌ توانید تجربه کاربری بهتری فراهم کرده و در نهایت موفقیت بیشتری در فضای آنلاین کسب کنید. این امر به شما این امکان را می‌ دهد که محتوای خود را بهینه کنید و نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن برآورده سازید. تحلیل وب‌ سایت به شما کمک می‌کند تا منابع ترافیک و نحوه تعامل کاربران با محتوا را بشناسید.

به فهرست عناصر وب سایتی که برای سایت خود ایجاد کرده اید ارجاع دهید و همان تجزیه و تحلیل را در سایر سایت های رقابتی در صنعت خود انجام دهید. استراتژی هایی که رقبا برای اطمینان از کارایی استفاده می کنند می تواند به شما کمک کند تا روش هایی را که می توانید برای بهبود سایت خود به کار ببرید، تعیین کنید. اطلاعات، اکنون می توانید محتوایی را در وبلاگ خود بگنجانید که برای این بازار جذاب است، که می تواند پایگاه مشتریان شما را گسترش دهد. این ابزار کاربردی پروفایل بک لینک شما را اسکن می کند و لینک ها و دامنه هایی را که مجبور به حذف آن هستید پیدا می کند. اشتراک Moz Pro برای افزایش رنک وب سایت یک ابزار همه جانبه برای  به شمار می رود. مجموعه معیارهای این ابزار فرصت های سئو را شناسایی و روند رشد را بررسی می کند و گزارش تهیه می کند و در کل بهینه سازی سایت شما را بر عهده می گیرد.

اگر داده های یک وب سایت به این نتیجه برسد که عملکرد یک برند در یک منطقه جغرافیایی خاص یا با جمعیت خاصی از افراد کم است، متخصصان بازاریابی می توانند از این اطلاعات به صورت استراتژیک استفاده کنند. از اینجا، آنها ممکن است بتوانند کمپین های دیجیتالی خود را برای هدف قرار دادن انواع خاصی از بازدیدکنندگان با استفاده از تحقیقات بازار در مورد نحوه جذب مشارکت آنها طراحی کنند. Freshping وبسایت شما را بررسی کرده و خطاها را قبل از اینکه کاربران متوجه شوند، شناسایی می‌کند. صرف نظر از اینکه چه نوع وبسایتی دارید، Freshping می‌تواند به طور موثر سایت و برنامه‌های شما را نظارت کند. Keyword Catcher با استفاده از هوش مصنوعی، با تولید طرح کلی پست برای هر کلمه کلیدی تولید محتوا را ساده کرده. این ابزار به شما کمک می‌کند تا محتوای هدفمند و جذاب برای مخاطبان خود ایجاد کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

هنگامی‌که یک صفحه در robots.txt غیرمجاز است ، دستورالعمل‌ها به روبات‌ها دستور می‌دهند که این صفحات وب را پایش و بررسی نکنند. فایل Robots.txt می تواند دسترسی برخی از ربات ها مخرب به وب سایت ما را ببندند . نرخ پرش یک وب سایت به درصد بازدیدکنندگان مختصری اطلاق می شود که به سرعت و بدون کلیک کردن یا تعامل با هیچ یک از ویژگی های سایت، از سایت دور می شوند. از آنجایی که حوزه فناوری با سرعتی سریع به تکامل خود ادامه می‌دهد، بسیاری از کسب‌وکارها با دیجیتالی کردن فرآیندهای خود و به عهده گرفتن نقش یک سازمان مبتنی بر وب، با شرایط فعلی بازار سازگار شده‌اند. با این کار، اکثر کسب و کارهای مدرن و سازمان ها میزبان وب سایت هایی هستند که مصرف کنندگان می توانند به محصولات و خدمات دسترسی داشته باشند. تجزیه و تحلیل رفتار کاربر اطلاعاتی را در مورد تجربیات مشتری فردی در همه سایت‌ها و برنامه‌هایتان جمع‌آوری کنید.

این ابزار تجزیه تحلیل، اطلاعاتی بر اساس قدرت دامنه، لینک ها، تصویر سئو، سرعت وب سایت، منشن ها و … گزارش می کند. جالب اینجاست که این گزارش جامع در زمانی کمتر از یک دقیقه آماده می شود و به طور عمیق جنبه های مختلف عملکرد وب سایت شما را با رنگ های مجزا بررسی می کند. Woorank یک سایت خارجی بررسی سئو وب سایت است که به کسب وکارها کمک می کند فرصت های رشد و بهینه سازی وب سایت را شکار کنند. این تحلیل ها شامل عملکرد تلاش های به عمل آمده برای سئو وب سایت، شبکه های اجتماعی و … است. سوما، ابزار آنالیز وب سایت به شما این فرصت را می دهد که کارایی وب سایتتان را از لحاظ جذب لید (Lead) یا همان مشتری بالقوه تجزیه تحلیل کنید.

Google Analytics در میان تحلیل گران تجاری و طراحان وب سایت ها، یک استاندارد طلایی برای ردیابی میزان بازدید و استفاده از وب سایت می باشد. این مجموعه قوی تجزیه و تحلیل وب سایت، مورد استفاده همه، از جمله شرکت های چند ملیتی و مالکان کارهای نیمه وقت قرار می گیرد. در این مقاله به ۱۰ مورد از بهترین ابزارهای تحلیلی وبسایت پرداختیم که به کمک آن می‌توان سایت را به طور کامل تحت نظارت و بررسی قرار داد. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید تا بتوانید عملکرد سایت خود را رصد کرده و تصمیمات درستی برای پیشرفت آن بگیرید. ✅معیارهای عملکرد وب سایت را می توان از طریق تجزیه و تحلیل گوگل یا تعدادی ابزار خارجی دیگر جمع آوری کرد که می تواند به صاحبان سایت کمک کند تا دید 360 درجه از عملکرد سایت داشته باشند.

ردگیری استفاده از کلمات کلیدی، یکی از شاخصه های مهم یک ابزار SEO مانند SEM Rush است. برای افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند مشکلی که پیش می‌آید داده‌های زیاد و جزئی است که وبسایت را در برمی‌گیرد. تمام این موارد می‌توانند بدون پی بردن به اینکه هر کدام چه عملکردی دارد، چرا از دیگر شرکت‌ها در زمینه فعالیتی مشابه عقب افتاده و چه کاری لازم است تا به هدف رسید، تولید و در وبسایت منتشر شود. این افزونه مرورگر دسترسی به وب سایت شما را با بررسی کد منبع هنگام کلیک روی هر صفحه آزمایش می کند. دسترسی به سایت شما به سهولت استفاده کاربران با اختلالات فیزیکی، بینایی یا شنوایی از سایت شما اشاره دارد. می توان گفت این ابزار یکی از ساده ترین ابزارهای تحلیل وب سایت است که به کسب وکارها خصوصا نوپا ها اجازه می دهد خطاهای رایج سئو وب سایت را شناسایی و رفع کنند.

به‌علاوه، تجزیه و تحلیل قیف، داده‌های جذب کاربر، ردیابی رفتار، نقشه‌های حرارتی، ابزارهای تست A/B و موارد دیگر. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل یک ابزار تجزیه و تحلیل وب کاملا رایگان توسط گوگل است. در مقایسه با ابزارهای پولی چند اشکال دارد، اما اطلاعات مفید زیادی را به صورت رایگان ارائه می دهد، بنابراین برای کاربران معمولی که نمی خواهند هزینه اشتراک ماهانه بپردازند، انتخاب خوبی است. Screpy می‌تواند معیارهای مختلفی از جمله سرعت صفحه، اندازه صفحه، شاخص سرعت، زمان بارگذاری و معیارهای Lighthouse را برای تمام صفحات تجزیه و تحلیل کند و گزارش‌های جامع ارائه دهد. همچنین با نظارت بر زمان در دسترس بودن سایت (Uptime)، از دسترسی کاربران به وبسایت شما اطمینان حاصل می‌کند. ؟ چرا تجزیه و تحلیل وب مهم است؟ تجزیه و تحلیل وب به شما کمک می‌کند تا عملکرد وب‌سایت خود را بهتر درک کنید و نقاط ضعف را شناسایی و بهبود دهید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری